Subvenció diputació de Tarragona, protecció de la salut pública

22/03/2023

Subvenció diputació de Tarragona, protecció de la salut pública

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Bot una subvenció de 6.996,27 € i una de 6.310,36 € pel finançament d’actuacions de protecció de la salut pública per la seguretat en zones de bany a fi de generar entorns més resilients, segurs i saludables, convocatòria 2022.

Línia 1 – import executat 13.306,63 €

-Piscines – per la contractació del servei de socorrisme per les piscines municipals temporada 2022.

-Agent cívic, per la contractació del servei d’agent cívic a les piscines municipals temporada 2022.

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Bot una subvenció de 12.727,85 € pel finançament d’actuacions de protecció de la salut pública i assistència en medi ambient, convocatòria 2022, per les següents actuacions:

Línia 2  - import executat 7.956,75

-Aigua de consum humà – per les analítiques de control de l’aigua, l’adquisició de clor per aigua potable i la substitució de la bomba dosificadora

-Espècies plaga, mosquit tigre i altres mosquits, mosca negra...  – pel control i reducció d’animals peridomèstics i espècies plaga

-Neteja i desinfecció d’espais públics i equipaments municipals i equips de protecció individual Epi’s

-Desfibril·ladors – per la substitució d’elèctrodes i bateria DEA

Aquestes actuacions compten amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona