ACTUALITZACIÓ – REHABILITACIÓ EDIFICACIONS RESIDENCIALS BUIDES, ENTORN RURAL

17/06/2022

ACTUALITZACIÓ – REHABILITACIÓ EDIFICACIONS RESIDENCIALS BUIDES, ENTORN RURAL

HABITATGE – REHABILITACIÓ EDIFICACIONS RESIDENCIALS BUIDES, ENTORN RURAL

Ha estat publicada la RESOLUCIÓ DSO/2790/2022, de 15 de setembre, per la qual s'obre la convocatòria per a la concessió de les subvencions del Programa de rehabilitació d'edificacions residencials buides, de titularitat pública o privada, per fomentar el repoblament en entorns rurals i de muntanya de Catalunya per a l'any 2022.

Aquestes subvencions estan adreçades a persones propietàries o masovers que assumeixin la rehabilitació d'edificacions residencials buides, públics o privats, situats en municipis de fins a 1.000 habitants.

L'import màxim de la subvenció serà del 90% del cost total de l'obra, amb un topall de 60.000 euros/habitatge, si l'edifici/habitatge és de titularitat pública, i del 60% del cost total de l'obra, amb un topall de 40.000 euros/habitatge, si l'edifici/habitatge és de titularitat privada.

El termini de presentació de sol·licituds s'inicia el dia 18 d'octubre de 2022 i finalitza el dia 2 de desembre de 2022, inclosos.

També podeu adreçar-vos a l'Oficina d'Habitatge del Consell Comarcal de la Terra Alta, us atendrem al telèfon 977 42 00 18, o a mitjançant el correu electrònic: habitatge@terra-alta.cat

ENLLAÇ

RESOLUCIÓ

Relació de municipis on ha d'estar situada l'edificació residencial